Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε 39χρονο για υπερβολική ταχύτητα - Έτρεχε με 192χλμ με όριο τα 70
Στη σύλληψη ενός 39χρονου οδηγού που κινούνταν με υπεβολική ταχύτητα προχώρησε η Τροχαία Θεσσαλονίκης τα ξημερώματα της Κυριακής (19/04). Ο οδηγός του ΙΧΕ εντοπίστηκε να τρέχει με 192 χιλιόμετρα ενώ το όριο στον δρόμο ήταν μόλις 70.
Η επικίνδυνη οδήγηση από τον 39χρονο εκτυλίχθηκε στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο οδηγός εντοπίστηκε να κινείται με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο με ταχύτητα που έφτανε τα 192 χλμ/ώρα, υπερβαίνοντας κατά πολύ το επιτρεπόμενο όριο των 70 χλμ/ώρα για το συγκεκριμένο οδικό τμήμα ενώ διαπιστώθηκε και ότι δεν προσαρμόζε την ταχύτητά του στις επικρατούσες συνθήκες.
Σε βάρος του 39χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, ενώ αναμένεται να οδηγηθεί στις αρμόδιες δικαστικές αρχές.
Αφγανιστάν: Μέλη ΜΚΟ προσήχθησαν διότι η γενειάδα τους δεν ήταν αρκετά πλούσια
23:19
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ–Ιράν για πυρηνικά και εκεχειρία – Ανοιχτό το μέτωπο στον Λίβανο
23:10
Κινητοποίηση για την εξαφάνιση 12χρονου από τον Άγιο Παντελεήμονα
23:05
Αστυνομική επιχείρηση στη Γαλλία για ναρκωτικά οδήγησε στην ανεύρεση Πικάσο αξίας 15 εκατ. ευρώ
22:59