Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε 39χρονο για υπερβολική ταχύτητα - Έτρεχε με 192χλμ με όριο τα 70
Στη σύλληψη ενός 39χρονου οδηγού που κινούνταν με υπεβολική ταχύτητα προχώρησε η Τροχαία Θεσσαλονίκης τα ξημερώματα της Κυριακής (19/04). Ο οδηγός του ΙΧΕ εντοπίστηκε να τρέχει με 192 χιλιόμετρα ενώ το όριο στον δρόμο ήταν μόλις 70.
Η επικίνδυνη οδήγηση από τον 39χρονο εκτυλίχθηκε στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο οδηγός εντοπίστηκε να κινείται με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο με ταχύτητα που έφτανε τα 192 χλμ/ώρα, υπερβαίνοντας κατά πολύ το επιτρεπόμενο όριο των 70 χλμ/ώρα για το συγκεκριμένο οδικό τμήμα ενώ διαπιστώθηκε και ότι δεν προσαρμόζε την ταχύτητά του στις επικρατούσες συνθήκες.
Σε βάρος του 39χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, ενώ αναμένεται να οδηγηθεί στις αρμόδιες δικαστικές αρχές.
SPONSORED
Το Allwyn Game Time στο ρυθμό του Παγκοσμίου Κυπέλλου με τον Αντώνη Καρπετόπουλο
13:08
ΕΛΣΤΑΤ: Στο 5,2% ο πληθωρισμός τον Μάιο - Σε κρέας και ενοίκια οι μεγαλύτερες ανατιμήσεις
13:03
ΔΥΠΑ: Επιπλέον 30.000 επιταγές για δωρεάν διακοπές με τον κοινωνικό τουρισμό
13:03
Ουκρανία: Πράσινο φως για αμυντικές δαπάνες ρεκόρ από το κοινοβούλιο ύψους 34,5 δισ. δολαρίων
13:00