Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε 39χρονο για υπερβολική ταχύτητα - Έτρεχε με 192χλμ με όριο τα 70
Στη σύλληψη ενός 39χρονου οδηγού που κινούνταν με υπεβολική ταχύτητα προχώρησε η Τροχαία Θεσσαλονίκης τα ξημερώματα της Κυριακής (19/04). Ο οδηγός του ΙΧΕ εντοπίστηκε να τρέχει με 192 χιλιόμετρα ενώ το όριο στον δρόμο ήταν μόλις 70.
Η επικίνδυνη οδήγηση από τον 39χρονο εκτυλίχθηκε στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο οδηγός εντοπίστηκε να κινείται με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο με ταχύτητα που έφτανε τα 192 χλμ/ώρα, υπερβαίνοντας κατά πολύ το επιτρεπόμενο όριο των 70 χλμ/ώρα για το συγκεκριμένο οδικό τμήμα ενώ διαπιστώθηκε και ότι δεν προσαρμόζε την ταχύτητά του στις επικρατούσες συνθήκες.
Σε βάρος του 39χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, ενώ αναμένεται να οδηγηθεί στις αρμόδιες δικαστικές αρχές.
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή Posokanei: - 22 ερωταπαντήσεις
01:00
Κοινωνικός Τουρισμός 2026-2027 για συνταξιούχους: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων
00:30
Δύο συλλήψεις μετά από καταδίωξη και σύγκρουση μοτοσικλέτας με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
23:59
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη λεωφόρο Λαυρίου
23:58