Θεσσαλονίκη: Αγελάδα έκανε βόλτες στην Εθνική Οδό στο ύψος της Σίδνου - Κυκλοφοριακό κομφούζιο
Αγελάδα στο δρόμο (φωτογραφία αρχείου)
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΗΛΙΑΣ ΜΑΚΟΣΚυκλοφοριακό χάος προκάλεσε το πρωί της Δευτέρας (20/4) αγελάδα που... βόλταρε στην Εθνική Οδό στο ύψος της Σίδνου στη Θεσσαλονίκη.
Η νεαρή αγελάδα μπήκε αντίθετα στον αυτοκινητόδρομο και περπατούσε ανάμεσα στα οχήματα.
Ο ιδιοκτήτης του ζώου, μετά από αρκετή ώρα, κατάφερε να το ακινητοποιήσει, με τη συνδρομή της ΕΛ.ΑΣ. που έκλεισε προσωρινά το δρόμο.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η αγελάδα που περπατούσε ανάμεσα σε οχήματα διέφυγε της προσοχής του ιδιοκτήτη στο Καλοχώρι και διανύοντας μεγάλη απόσταση μπήκε στον αυτοκινητόδρομο, στο ύψος της Σίνδου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Τρένο συγκρούστηκε με αγριογούρουνο λίγο πριν την Ανάσταση στη γραμμή Λάρισα - Θεσσαλονίκη
ΧΡΗΜΑ
Κοινωνικός Τουρισμός 2026-2027 για συνταξιούχους: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις μετά από καταδίωξη και σύγκρουση μοτοσικλέτας με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
23:59
ΕΛΛΑΔΑ
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη λεωφόρο Λαυρίου
23:58
ΚΟΣΜΟΣ
Με κυρώσεις σε αμερικανικές εταιρείες απαντά η Κίνα στην «μαύρη λίστα» των ΗΠΑ
23:56
ΕΛΛΑΔΑ