Κάθειρξη 18 ετών στον καθηγητή από τη Σητεία για ασέλγεια σε βάρος ανήλικων μαθητριών
Σε κάθειρξη 18 ετών καταδίκασε σήμερα Τετάρτη (06/05) το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου τον καθηγητή από τη Σητεία που κατηγορείται για κατάχρηση ανηλίκων σε ασέλγεια.
Αναλυτικότερα, το ΜΟΔ Ηρακλείου τον έκρινε ομόφωνα ένοχο και του επέβαλε συνολική ποινή φυλάκισης 18 ετών, κατά συγχώνευση, με την έφεση να μην έχει αναστέλλουσα δύναμη, πράγμα που σημαίνει ότι θα οδηγηθεί στη φυλακή.
Υπενθυμίζεται ότι ο καθηγητής κατηγορείται για ασέλγεια σε βάρος τριών ανήλικων κοριτσιών, τα οποία είχε μαθήτριες στο φροντιστήριο.
Ο κατηγορούμενος, πάντως, έκανε λόγο για σκευωρία και δεν αποδέχτηκε τις κατηγορίες.
Σημειώνεται ότι, όπως μεταδίδει το Cretalive.gr, στο άκουσμα της απόφασης τα θύματα και οι οικογένειες τους ξέσπασαν σε κλάματα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Χανιά: Ακόμα και μέσα στο φροντιστήριο ασελγούσε στις μαθήτριες ο σάτυρος καθηγητής
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
Ιράν και ΗΠΑ συμφωνούν για το τέλος του πολέμου, αλλά... διαφωνούν σε όλα τα υπόλοιπα
23:43