Αλλάζει η στάση του Τραμ «Ζάππειο» - Νέα θέση επί της Βασιλίσσης Όλγας
Από αύριο Παρασκευή (14/5) επαναλειτουργεί η στάση του Τραμ «Ζάππειο» με κατεύθυνση προς Σύνταγμα σε νέα θέση επί της Βασιλίσσης Όλγας.
Η κυκλοφορία θα διεξάγεται και πάλι σε ολόκληρη τη Γραμμή 6 του Τραμ Πικροδάφνη- Σύνταγμα, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.
Υπενθυμίζεται ότι, σε ισχύ βρίσκονται οι εξής κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
- Στη Γραμμή 7 «Ασκληπιείο Βούλας - Ακτή Ποσειδώνος Πειραιά» έως και την Τετάρτη 20/05 μεταξύ 21:00 - 01:00, τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται με τερματικό σταθμό τη στάση «Σεφ» και θα εκτελούν τη διαδρομή Ασκληπιείο Βούλας - Σεφ - Ασκληπιείο Βούλας, λόγω εργασιών κατεδάφισης κτηρίου επί της οδού Ομηρίδου Σκυλίτση.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή 24 Μαΐου για το «Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2026»
ΚΟΣΜΟΣ
Νιγηρία: Τουλάχιστον εννέα νεκροί από κατάρρευση κτηρίου στο Λάγκος
19:22
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις το διήμερο 27 και 28 Ιουνίου στο Χαλάνδρι, λόγω εργασιών
19:14
ΚΟΣΜΟΣ
«Γιατί δεν χρησιμοποιούμε πυρηνικά»: Πιέσεις σε Πούτιν για συντριπτικά χτυπήματα στην Ουκρανία
19:03
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν παραβίασε την συμφωνία με την επίθεση σε πλοία στο Ορμούζ λέει ο Τραμπ
18:57
ΚΟΣΜΟΣ