Απατεώνες στη Θεσσαλονίκη «έπαιζαν» τους ασφαλιστές και έβγαλαν πάνω από 150.000 ευρώ
Περιπολικό της αστυνομίας
INTIME NEWSΠροσποιούμενοι τους ασφαλιστές, τους λογιστές ή τους υπαλλήλους εταιρείας παροχής ηλεκτρικής ενέργειας, απατεώνες απέσπασαν σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις μετρητά, κοσμήματα και χρυσές λίρες από ανυποψίαστους πολίτες σε περιοχές της Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικά, η συνολική αξία της λείας τους εκτιμάται ότι υπερβαίνει τις 150.000 ευρώ.
Οι περιπτώσεις απάτης που εξιχνίασαν οι Αρχές τελέστηκαν τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο, ενώ οι δράστες αφορούν δύο άνδρες έναν ηλικίας 23 και 56 ετών, καθώς και μία 33χρονη γυναίκα, εις βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία.
Όσον αφορά το πώς δρούσαν, σύμφωνα με την Αστυνομία, με διαφορετικά προσχήματα κάθε φορά, παρουσιάζονταν στα θύματά τους με τις παραπάνω υποτιθέμενες ιδιότητες.
Έτσι, κατάφεραν να αποσπάσουν συνολικά 8.220 ευρώ, 10.000 δολάρια ΗΠΑ, τρεις χρυσές λίρες, όπως επίσης χρυσαφικά και κοσμήματα, αξίας 130.000 ευρώ.
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
Ιράν και ΗΠΑ συμφωνούν για το τέλος του πολέμου, αλλά... διαφωνούν σε όλα τα υπόλοιπα
23:43