Νέα Σμύρνη: Στο νοσοκομείο μεθυσμένος 15χρονος - Με πλαστή ταυτότητα αγόρασε αλκοόλ από μίνι μάρκετ
Νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία
INTIME NEWSΣτο νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία, διακομίσθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, από τη Νέα Σμύρνη, ανήλικος που φέρεται να είχε καταναλώσει αλκοόλ.
Πρόκειται για 15χρονο ο οποίος βρέθηκε λιπόθυμος επί της οδού 25ης Μαρτίου 11, στη Νέα Σμύρνη, λίγο πριν από τις δώδεκα τα μεσάνυχτα του Σαββάτου.
Ο ανήλικος διακομίσθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο παιδιατρικό νοσοκομείο της Αθήνας, με τους γιατρούς να ενημερώνουν την αστυνομία ότι η λιποθυμία του 15χρονου ήταν αποτέλεσμα υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.
Όπως διαπιστώθηκε ο ανήλικος είχε αγοράσει από μίνι μάρκετ αλκοόλ με πλαστή ταυτότητα.
Σε βάρος του 15χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για πλαστογραφία.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σήμερα στη Βουλή η ψήφιση της ρύθμισης για τα δάνεια του νόμου Κατσέλη - Τι προβλέπει
08:48
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Αβραμόπουλος: «Δεν φοβάμαι τίποτα - Το ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο»
08:44
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ