Νέα Σμύρνη: Στο νοσοκομείο μεθυσμένος 15χρονος - Με πλαστή ταυτότητα αγόρασε αλκοόλ από μίνι μάρκετ
Νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία
INTIME NEWSΣτο νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία, διακομίσθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, από τη Νέα Σμύρνη, ανήλικος που φέρεται να είχε καταναλώσει αλκοόλ.
Πρόκειται για 15χρονο ο οποίος βρέθηκε λιπόθυμος επί της οδού 25ης Μαρτίου 11, στη Νέα Σμύρνη, λίγο πριν από τις δώδεκα τα μεσάνυχτα του Σαββάτου.
Ο ανήλικος διακομίσθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο παιδιατρικό νοσοκομείο της Αθήνας, με τους γιατρούς να ενημερώνουν την αστυνομία ότι η λιποθυμία του 15χρονου ήταν αποτέλεσμα υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.
Όπως διαπιστώθηκε ο ανήλικος είχε αγοράσει από μίνι μάρκετ αλκοόλ με πλαστή ταυτότητα.
Σε βάρος του 15χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για πλαστογραφία.
ΚΟΣΜΟΣ
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48
ΕΛΛΑΔΑ
Δωρεάν συγγράμματα για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών - Εντάσσονται στον «Εύδοξο»
09:46
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το Peaq είναι το νέο, μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Skoda
09:40
ΚΟΣΜΟΣ
Τα πολεμικά πλοία της Βόρειας Κορέας εξοπλίζονται με πυρηνικά όπλα
09:38
ΚΟΣΜΟΣ