Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του ΗΣΑΠ - Είχε διακοπεί λόγω βλάβης στην σηματοδότηση
Τρένο του ΗΣΑΠ
Eurokinissi/ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (φωτογραφία αρχείου)Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ).
Η κίνηση των συρμών διεξάγεται και πάλι σε ολόκληρη τη Γραμμή Κηφισιά - Πειραιάς.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα η κυκλοφορία του τρένου διεξαγόταν μόνο στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά, λόγω βλάβης που είχε προκληθεί στην φωτεινή σηματοδότηση της γραμμής.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ. η κυκλοφορία των συρμών είχε διακοπεί στο τμήμα Ταύρος – Πειραιάς.
ΚΟΣΜΟΣ
Νέος κύκλος τεχνικών συνομιλιών ΗΠΑ - Ιράν στις 29-30 Ιουνίου: Στο επίκεντρο το πυρηνικό πρόγραμμα
22:31
ΚΟΣΜΟΣ
Έρευνα για παράνομη έκδοση διαβατηρίων στην πρεσβεία της Αυστρίας στο Λονδίνο
22:22
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας στη Γαλλία: 48 άνθρωποι πέθαναν από πνιγμό σε έξι ημέρες
22:12
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Δικαστήριο ζητά εξηγήσεις για κάλυψη πρόσοψης στο Κέντρο Κένεντι
22:03
ΚΟΣΜΟΣ