Θεσσαλονίκη: Σύλληψη 19χρονου οδηγού ΙΧ που έτρεχε με 173 χιλιόμετρα - Το όριο ήταν τα 90χλμ
Αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ
INTIMEΣτη σύλληψη ενός 19χρονου οδηγού οχήματος που έτρεχε με 190 χιλιόμετρα την ώρα ενώ το όριο ήταν τα 90χλμ, προχώρησε η Τροχαία Θεσσαλονίκης.
Ο νεαρός οδηγός σύμφωνα με το Thestival, έτρεχε στην Ε. Ο. Θεσσαλονίκης – Εδέσσης.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, αργά το απόγευμα χθες (04-06-2026), ο 19χρονος πιάστηκε να οδηγεί επιβατικό αυτοκίνητο κινούμενος με ταχύτητα 173 χλμ/ ώρα στην Ε. Ο. Θεσσαλονίκης – Εδέσσης, υπερβαίνοντας το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 90χλμ/ώρα.
ΚΟΣΜΟΣ
Κόντρα Λαβρόφ - Ρούμπιο για το αν υπήρξε συμφωνία για την Ουκρανία στην Αλάσκα
17:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Grids Package της ΕΕ - Στο επίκεντρο διασυνδέσεις και ασφάλεια
16:54
ΚΟΣΜΟΣ
Πάπας Λέων: Να λύσουμε τις διαμάχες ως άνθρωποι και όχι ως ζώα με υπερτεχνολογικά όπλα
16:47
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε μονοκατοικία στη Ραφήνα - Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
16:40
ΚΟΣΜΟΣ