Θεσσαλονίκη: Σύλληψη 19χρονου οδηγού ΙΧ που έτρεχε με 173 χιλιόμετρα - Το όριο ήταν τα 90χλμ
Αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ
INTIMEΣτη σύλληψη ενός 19χρονου οδηγού οχήματος που έτρεχε με 190 χιλιόμετρα την ώρα ενώ το όριο ήταν τα 90χλμ, προχώρησε η Τροχαία Θεσσαλονίκης.
Ο νεαρός οδηγός σύμφωνα με το Thestival, έτρεχε στην Ε. Ο. Θεσσαλονίκης – Εδέσσης.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, αργά το απόγευμα χθες (04-06-2026), ο 19χρονος πιάστηκε να οδηγεί επιβατικό αυτοκίνητο κινούμενος με ταχύτητα 173 χλμ/ ώρα στην Ε. Ο. Θεσσαλονίκης – Εδέσσης, υπερβαίνοντας το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο των 90χλμ/ώρα.
ΕΛΛΑΔΑ
ΟΠΕΚΕΠΕ: Αρνηθηκαν τις κατηγοριες Μελας και Ρεππα - Υπηρξε «δολοφονία χαρακτήρα»
18:47
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Η κυβέρνηση ήρε τους περιορισμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λόγω του σεισμού
18:45
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο από 29 Ιουνίου έως 3 Iουλίου
18:36
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Μωρό 18 μηνών πέθανε στο νοσοκομείο - Είχε εντοπιστεί αναίσθητο μέσα σε αυτοκίνητο
18:28
ΚΟΣΜΟΣ