Πρόστιμο 270.000 ευρώ σε 55χρονο που εγκατέλειψε γατάκια σε οικόπεδο στη Θεσσαλονίκη
Γάτα
PIXABAYΒαριά «καμπάνα» σε βάρος ενός 55χρονου βεβαιώθηκε από τις Αρχές στη Θεσσαλονίκη, καθώς εγκατέλειψε γατάκια σε οικόπεδο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αστυνομίας, ο 55χρονος συνελήφθη χθες από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης, γιατί εγκατέλειψε εννιά συνολικά γατάκια σε οικόπεδο, στην περιοχή της Καλαμαριάς.
Σε βάρος του βεβαιώθηκαν εννέα πρόστιμα ύψους 30.000 ευρώ το καθένα για κακοποίηση ζώου, καθώς και ένα πρόστιμο ύψους 300 ευρώ για μη τοποθέτηση ηλεκτρονικής σήμανσης.
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58
ΚΟΣΜΟΣ
Τσεχία: Απόλυτο ρεκόρ ζέστης με 40,6 βαθμούς Κελσίου βόρεια της Πράγας
23:50
ΚΟΣΜΟΣ