Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο ανήλικες μετά από κατανάλωση αλκοόλ
Ποτήρια με αλκοόλ
Unsplash (φωτογραφία αρχείου)Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν για παροχή πρώτων βοηθειών δύο ανήλικες οι οποίοι κατανάλωσαν αλκοόλ.
Πρόκειται για τρεις φίλες ηλικίας 15 χρόνων οι οποίες πήραν αλκοόλ από κατάστημα ψιλικών, της περιοχής Νεάπολης καταναλώνοντας μεγάλη ποσότητα.
Οι δύο διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες ενώ η 21χρονη εργαζόμενη στο κατάστημα ψιλικών συνελήφθη για το συμβάν.
ΚΟΣΜΟΣ
«Λιώνει» η Ευρώπη: «Θόλος θερμότητας» φέρνει 41 βαθμούς τη νύχτα σε Γαλλία, Ισπανία και Βρετανία
10:43
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία 45χρονης στα Χανιά: «Δεν προκύπτει ερωτική σχέση» – Στο «μικροσκόπιο» το κινητό του δράστη
10:40
CULTURE
Ροντ Στιούαρτ: «Παραλίγο να λιποθυμήσω» – Tου χορήγησαν οξυγόνο επί σκηνής
10:35
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Οδηγός χτύπησε με το αυτοκίνητο του ανήλικο με πατίνι και τον εγκατάλειψε
10:25
ΚΟΣΜΟΣ