Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο ανήλικες μετά από κατανάλωση αλκοόλ
Ποτήρια με αλκοόλ
Unsplash (φωτογραφία αρχείου)Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν για παροχή πρώτων βοηθειών δύο ανήλικες οι οποίοι κατανάλωσαν αλκοόλ.
Πρόκειται για τρεις φίλες ηλικίας 15 χρόνων οι οποίες πήραν αλκοόλ από κατάστημα ψιλικών, της περιοχής Νεάπολης καταναλώνοντας μεγάλη ποσότητα.
Οι δύο διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες ενώ η 21χρονη εργαζόμενη στο κατάστημα ψιλικών συνελήφθη για το συμβάν.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος για PosoKanei: Αυτονόητο χρήσιμο μέτρο ενημέρωσης των καταναλωτών
12:23
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Νεκρή βρέθηκε στα κρατητήρια η 34χρονη που είχε πετάξει το βρέφος της σε κάδο απορριμμάτων
12:22
CULTURE
Μάικλ Φασμπέντερ: «Γίνεται όλο και πιο δύσκολο να ξέρεις τι μπορείς να εμπιστευτείς στο διαδίκτυο»
12:14
ΚΟΣΜΟΣ
«Επιχείρηση Περίοδος»: Η πρώτη αποστολή που θα μελετήσει την έμμηνο ρήση στο διάστημα
12:13
ΕΛΛΑΔΑ