Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της
Το δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης (φωτογραφία αρχείου)
INTIME NEWSΕλεύθερη υπό όρους αφέθηκε μετά την απολογία της στον ανακριτή Θεσσαλονίκης η 29χρονη Ρουμάνα που μαχαίρωσε και τραυμάτισε σοβαρά τον 24χρονο σύντροφο της μέσα στο σπίτι τους στην Άνω Τούμπα.
Η αλλοδαπή γυναίκα απολογήθηκε για την κατηγορία της απόπειρας ανθρωποκτονίας και της οπλοχρησίας, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι η 29χρονη δήλωσε η ίδια θύμα ενδοοικογενειακής βίας.
Μετά την απολογία της σήμερα, αποφασίστηκε να μείνει ελεύθερη υπό την προϋπόθεση να εμφανίζεται σε αστυνομικό τμήμα μία φορά τον μήνα, να μη φύγει από τη χώρα και να μην προσεγγίζει τον 24χρονο.
Σύμφωνα με το voria.gr η κατηγορούμενη φέρεται να υποστήριξε ότι είναι η ίδια θύμα ενδοοικογενειακής βίας εδώ και χρόνια από τον 24χρονο, έχοντας κινδυνεύσει να χάσει τη ζωή της.
Για το επίμαχο περιστατικό είπε ότι λειτούργησε σε καθεστώς άμυνας καθώς απειλήθηκε η σωματική της ακεραιότητα, ενώ φέρεται να ισχυρίστηκε ότι σκέφτηκε μέχρι και να πηδήξει από το μπαλκόνι για να σωθεί.
Υπενθυμίζεται ότι το αιματηρό περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της περασμένης Τρίτης στο σπίτι που έμενε το ζευγάρι στην Άνω Πόλη και φέρεται να είναι πυροδοτήθηκε από έναν καβγά που είχαν. Η 29χρονη, με καταγωγή από τη Ρουμανία, κατηγορείται ότι επιτέθηκε στο θύμα με δύο μαχαίρια, τραυματίζοντάς τον στον πνεύμονα, στην κάτω κοιλιακή χώρα και στο χέρι και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση.
Απαγόρευση κυκλοφορίας στη Χαλκιδική, λόγω υψηλού κινδύνου δασικής πυρκαγιάς
16:17
Αυτοκίνητο παρέσυρε 12χρονη στην Κόρινθο - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
16:09
Ορκίστηκαν στη Λαμία οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στο Στρατό
16:03
Παρελθόν ο β' Γύρος στις δημοτικές-περιφερειακές εκλογές - Υπερψηφίστηκε ο νέος κώδικας Τ.Α.
15:59