Έκαψαν την σημαία των ΗΠΑ έξω από το αμερικάνικο προξενείο στη Θεσσαλονίκη
Φωτιά στη σημαία των ΗΠΑ έβαλαν διαδηλωτές μπροστά από το αμερικανικό προξενείο στη Θεσσαλονίκη ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την άφιξη του Μπαράκ Ομπάμα στην Αθήνα.
Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία από το voria.gr, οι διαδηλωτές εκτός από το κάψιμο της αμερικανικής σημαίας έγραψαν με σπρέι στους τοίχους συνθήματα κατά του Αμερικανικού Προέδρου.

Υπενθυμίζεται ότι η περιοχή των Εξαρχείων στο κέντρο της Αθήνας έχει μετατραπεί σε πεδίο μάχης καθώς σημειώνονται επεισόδια μεταξύ κουκουλοφόρων και δυνάμεων της αστυνομίας
ΕΛΛΑΔΑ
Η πρώτη μέρα με πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς: 32 φωτιές σε ένα 24ωρο - Συναγερμός λόγω ανέμων
20:02
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Πνίγηκε σε λίμνη ένας 6χρονος ψάχνοντας για δροσιά - Καύσωνας ρεκόρ με 41,6 βαθμούς
19:52
ΕΛΛΑΔΑ
Σύλληψη 32χρονου στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για χιλιάδες λαθραία τσιγάρα
19:40
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στις Σέρρες: Κάθειρξη 10 ετών στον 16χρονο για τον θανατηφόρο ξυλοδαρμό του 17χρονου
19:35
ΧΡΗΜΑ