Άνοιξαν όλοι οι σταθμοί του μετρό
Άνοιξαν μετά την ολοκλήρωση της πορείας για την 43η επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου όλοι οι σταθμοί του μετρό που είχαν κλείσει, σταδιακά, από το πρωί.
Έτσι οι συρμοί σταματούν πλέον κανονικά στους τρείς σταθμούς στο Σύνταγμα, τον Ευαγγελισμό και το Μέγαρο Μουσικής, που ήταν κλειστοί νωρίτερα.
Παράλληλα, ομαλοποιείται σιγά σιγά και η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, καθώς δόθηκε στην κυκλοφορία η Βασ. Σοφίας και άλλες κεντρικές λεωφόροι της Αθήνας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια - Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα
14:50
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: Πλοία ήδη διασχίζουν τα Στενά του Ορμούζ
14:49
ΕΛΛΑΔΑ
Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: «Καμπανάκι» για τις φωτοτυπίες ταυτοτήτων στα ξενοδοχεία
14:41
ΕΛΛΑΔΑ
Κλίμα οδύνης στην κηδεία της Σταυρούλας στα Χανιά - Δικαιοσύνη ζητούν οι συγγενείς
14:35
ΕΛΛΑΔΑ