Άνοιξαν όλοι οι σταθμοί του μετρό
Άνοιξαν μετά την ολοκλήρωση της πορείας για την 43η επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου όλοι οι σταθμοί του μετρό που είχαν κλείσει, σταδιακά, από το πρωί.
Έτσι οι συρμοί σταματούν πλέον κανονικά στους τρείς σταθμούς στο Σύνταγμα, τον Ευαγγελισμό και το Μέγαρο Μουσικής, που ήταν κλειστοί νωρίτερα.
Παράλληλα, ομαλοποιείται σιγά σιγά και η κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, καθώς δόθηκε στην κυκλοφορία η Βασ. Σοφίας και άλλες κεντρικές λεωφόροι της Αθήνας.
ΕΛΛΑΔΑ
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31
ΚΟΣΜΟΣ
Τετ α τετ με τον Τραμπ περιμένει ο Ερντογάν κατά τη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Τουρκία
16:22
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ