Εισαγγελική παρέμβαση για δηλητηρίαση 23 μαθητών από την Κομοτηνή
Την παρέμβαση του εισαγγελέα και τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας προκάλεσε η μαζική και εσπευσμένη εισαγωγή 23 μαθητών και δύο συνοδών καθηγητών από την Κομοτηνή στο νοσοκομείο, οι οποίοι βρίσκονταν στην Αθήνα στο πλαίσιο εκπαιδευτικής εκδρομής.
Οι μαθητές παρουσίασαν συμπτώματα δηλητηρίασης και μεταφέρθηκαν άμεσα στο Ιπποκράτειο και στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς», προκειμένου να τους παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.
Αντικείμενο της έρευνας είναι οι συνθήκες που οδήγησαν στο περιστατικό, αλλά και ο εντοπισμός των υπαιτίων, αφού τα παιδιά έκαναν 3 στάσεις για φαγητό και πιθανολογείται ότι αιτία της αιφνίδιας ασθένειάς τους είναι η τροφική δηλητηρίαση.
Την προκαταρκτική έρευνα ανέλαβε η Ασφάλεια Αττικής.
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί η Βρετανία άλλαξε έξι πρωθυπουργούς σε 10 χρόνια: Ο ρόλος του Brexit και οι προκλήσεις
07:54
ΕΛΛΑΔΑ
Προσάραξη πλοίου με 1.246 επιβάτες κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36
ΚΟΣΜΟΣ
Aντίποινα ΗΠΑ - Ιράν στον Κόλπο: Εκατέρωθεν χτυπήματα μετά την επίθεση στα Στενά του Ορμούζ
07:33
ΚΟΣΜΟΣ