ΟΑΣΘ: Με επίσχεση εργασίας απειλούν οι εργαζόμενοι
Σε επίσχεση εργασίας θα προχωρήσουν από την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου οι 2.300 εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, εάν δεν πληρωθούν μέχρι και αύριο Τρίτη 20/12 τα δεδουλευμένα Οκτωβρίου και Νοεμβρίου.
Αυτό αποφάσισαν σήμερα Δευτέρα σε συνεδρίασή τους οι εργαζόμενοι, όπως τόνισε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του συνδικάτου τους, Δημήτρης Τσερμενίδης.
Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι έχουν να λαμβάνουν περισσότερα από 6 εκατ. ευρώ. Ο κ. Τσερμενίδης επισήμανε ότι το να μείνει ο νομός Θεσσαλονίκης χωρίς αστικά λεωφορεία είναι η «έσχατη λύση» των εργαζομένων, οι οποίοι «επιθυμούν να εργάζονται και να παρέχουν το κοινωνικό τους έργο.
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αυτά είναι τα θέματα στο ειδικό μάθημα των Ισπανικών
10:21
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: O ισχυρότερος σεισμός του αιώνα στη χώρα - Φόβοι για εκατόμβες νεκρών
10:20
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ. στα Χανιά για ενδοοικογενειακή βία
10:17
CULTURE
Μυστηριώδες χάλκινο άρμα 2.500 ετών αποκαλύπτει τους δεσμούς της Ιβηρικής με την αρχαία Ελλάδα
10:16
ΠΟΛΙΤΙΚΗ