ΟΑΣΘ: Με επίσχεση εργασίας απειλούν οι εργαζόμενοι
Σε επίσχεση εργασίας θα προχωρήσουν από την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου οι 2.300 εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, εάν δεν πληρωθούν μέχρι και αύριο Τρίτη 20/12 τα δεδουλευμένα Οκτωβρίου και Νοεμβρίου.
Αυτό αποφάσισαν σήμερα Δευτέρα σε συνεδρίασή τους οι εργαζόμενοι, όπως τόνισε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του συνδικάτου τους, Δημήτρης Τσερμενίδης.
Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι έχουν να λαμβάνουν περισσότερα από 6 εκατ. ευρώ. Ο κ. Τσερμενίδης επισήμανε ότι το να μείνει ο νομός Θεσσαλονίκης χωρίς αστικά λεωφορεία είναι η «έσχατη λύση» των εργαζομένων, οι οποίοι «επιθυμούν να εργάζονται και να παρέχουν το κοινωνικό τους έργο.
ΕΛΛΑΔΑ
Τι πρέπει να κάνετε αν σας τσιμπήσει μωβ μέδουσα - Οδηγίες από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχυμένα δρομολόγια στο Τραμ για τη διευκόλυνση των θεατών του Ράλλυ Ακρόπολις
11:55
ΕΛΛΑΔΑ
Επιβάτης απείλησε με όπλο οδηγό λεωφορείου στο Πέραμα - Συνελήφθη από τις Αρχές
11:44
ΚΟΣΜΟΣ
H Ένωση Δημοσιογράφων Δυτικής Ασίας καταδικάζει τη δολοφονία ανταποκριτή του Al Arabiya στην Υεμένη
11:44
ΚΟΣΜΟΣ