Αύξηση στα εισιτήρια των ΜΜΜ
Έξι ευρώ το μήνα περισσότερα θα κληθούν να πληρώσουν οι χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς μετά την προαναγγελθείσα αύξηση των ημερησίων εισιτηρίων. Σύμφωνα με τον υπουργό η αύξηση δεν μπόρεσε να αποφευχθεί λόγω της αύξησης του ΦΠΑ.
Όπως δήλωσε, ο αρμόδιος υπουργός Χ. Σπίρτζης, στο ΒήμαFm «προσπαθούμε να κρατήσουμε χαμηλά τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών που χρησιμοποιούν καθημερινά οι πολίτες που πηγαίνουν στις δουλειές και τις μετακινήσεις τους με τα Μέσα Μεταφοράς και να επιβαρυνθεί λίγο περισσότερο το απλό εισιτήριο, το οποίο χρησιμοποιούν περιστασιακά τουρίστες ή άλλοι»
Αυτό σημαίνει ότι η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου θα αυξηθεί σε 1,30 από το 1,20 που είναι σήμερα ενώ αυτή του μειωμένου θα πάει στα 0,65 από 0,60.
Η αύξηση αυτή σημαίνει ότι ένας σταθερός επιβάτης, που δεν θέλει ή δεν μπορεί να αγοράσει μηνιαία κάρτα, θα πληρώνει, σήμερα, 42 ευρώ το μήνα την ώρα που σήμερα πληρώνει 36. Ο χρήστης του μειωμένου εισιτηρίου θα πληρώνει 19.5 ευρώ ενώ σήμερα πληρώνει 18.
Σύμφωνα με όσα δήλωσαν, τόσο ο αρμόδιος υπουργός όσο και η γενική γραμματέας του Υπουργείου, σε πρωινές τους παρεμβάσεις, οι τιμές στις μηνιαίες κάρτες θα παραμείνουν οι ίδιες, δηλαδή στα 30 ευρώ η κανονική και 15 ευρώ η μειωμένη.
Ρούμπιο: H επιβολή διοδίων στο Ορμούζ θα μπορούσε να «εξαπλωθεί» και σε άλλα θαλάσσια περάσματα
13:04
Πανελλήνιες 2026: Πόσοι υποψήφιοι συμμετείχαν στις εξετάσεις ανά επιστημονικό Πεδίο
13:01
Καρέ καρέ η στιγμή που ο 26χρονος ληστής στη Θεσσαλονίκη επιτίθεται σε ηλικιωμένη μέσα σε ασανσέρ
12:51
Φον ντε Λάιεν: Σήμερα η εκταμίευση της πρώτης δόσης του δανείου των 90 δισ. ευρώ προς την Ουκρανία
12:49