ΟΑΣΘ: Πληρώθηκαν οι εργαζόμενοι - κανονικά τα δρομολόγια
Δεν θα χρειαστεί να σηκώσουν «χειρόφρενο» οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, καθώς πιστώθηκαν τα χρήματα για τον μήνα Οκτώβριο στον λογαριασμό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης:
Ήδη τα χρήματα του Οκτωβρίου έχουν μπει. Μέχρι το μεσημέρι οι μισθοί θα βρίσκονται στους λογαριασμούς των 2.300 εργαζόμενων.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το ποσό των 9,7 εκατ. ευρώ επρόκειτο να καταβληθεί 14 με 15 Δεκεμβρίου 2016, ωστόσο λόγω προβλήματος στο σύστημα του Υπουργείου Οικονομικών υπήρξε αυτή η καθυστέρηση.
Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ από την πλευρά τους δηλώνουν ικανοποιημένοι.
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Σκηνές αποκάλυψης μετά τους σεισμούς - Ισοπεδώθηκαν γειτονιές, ανασύρονται νεκροί
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Τι πρέπει να κάνετε αν σας τσιμπήσει μωβ μέδουσα - Οδηγίες από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Ηλικιωμένος πήρε κατά λάθος αυτοκίνητο λουόμενου και εξαφανίστηκε
11:56
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχυμένα δρομολόγια στο Τραμ για τη διευκόλυνση των θεατών του Ράλλυ Ακρόπολις
11:55
ΕΛΛΑΔΑ