ΟΑΣΘ: Πληρώθηκαν οι εργαζόμενοι - κανονικά τα δρομολόγια
Δεν θα χρειαστεί να σηκώσουν «χειρόφρενο» οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, καθώς πιστώθηκαν τα χρήματα για τον μήνα Οκτώβριο στον λογαριασμό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.
Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης:
Ήδη τα χρήματα του Οκτωβρίου έχουν μπει. Μέχρι το μεσημέρι οι μισθοί θα βρίσκονται στους λογαριασμούς των 2.300 εργαζόμενων.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το ποσό των 9,7 εκατ. ευρώ επρόκειτο να καταβληθεί 14 με 15 Δεκεμβρίου 2016, ωστόσο λόγω προβλήματος στο σύστημα του Υπουργείου Οικονομικών υπήρξε αυτή η καθυστέρηση.
Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ από την πλευρά τους δηλώνουν ικανοποιημένοι.
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: H επιβολή διοδίων στο Ορμούζ θα μπορούσε να «εξαπλωθεί» και σε άλλα θαλάσσια περάσματα
13:04
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Πόσοι υποψήφιοι συμμετείχαν στις εξετάσεις ανά επιστημονικό Πεδίο
13:01
ΕΛΛΑΔΑ
Καρέ καρέ η στιγμή που ο 26χρονος ληστής στη Θεσσαλονίκη επιτίθεται σε ηλικιωμένη μέσα σε ασανσέρ
12:51
ΚΟΣΜΟΣ
Φον ντε Λάιεν: Σήμερα η εκταμίευση της πρώτης δόσης του δανείου των 90 δισ. ευρώ προς την Ουκρανία
12:49
ΕΛΛΑΔΑ