ΕΛΛΑΔΑ

ΕΛ.ΑΣ.: Πολλά like για το #Mannequin Challenge στην υπηρεσία του νόμου

ΕΛ.ΑΣ.: Πολλά like για το #Mannequin Challenge στην υπηρεσία του νόμου

H Eλληνική Αστυνομία έχει χιούμορ και ευρηματικότητα. Αυτό αποδεικνύεται με την τελευταία ανάρτηση τους στο Facebook σε μια εορταστική και δημιουργική πρωτοβουλία με εκτέλεση εξαιρετική.

"Καλές γιορτές με ένα εορταστικό βίντεο" ευχήθηκε η Ελληνική Αστυνομία μέσω Facebook κάνοντας το δικό της Mannequin Challenge -για να γίνει viral όπως οφείλει.

Η ανάρτηση είναι μια από όλες όσες κάνει η Ελληνική Αστυνομία στα κοινωνικά δίκτυα καθώς κάνει άνοιγμα στην κοινωνία με την παρουσία της στα social media , προβάλλοντας το φιλικό και ανθρώπινο πρόσωπό της στους πολίτες.

"Η σύγχρονη κοινωνία βρίσκεται στα social media. Και η ΕΛ.ΑΣ ως κομμάτι της, δεν θα μπορούσε παρά να ενταχθεί σε αυτά" τονίζουν χαρακτηριστικά στην αστυνομία. Στόχος της είναι η άμεση και διαδραστική επικοινωνία με τους πολίτες, παρουσιάζοντας καθημερινά σε αυτούς αποτελέσματα των αστυνομικών δράσεων, αλλά και ενημερώνοντάς τους για σημαντικά ζητήματα.

Θέλουμε μία αστυνομία ανθρώπινη, αποτελεσματική, ανοιχτή στην κοινωνία και στους πολίτες. Μία αστυνομία που να εγγυάται το αίσθημα ασφάλειας των πολιτών και ταυτόχρονα να εξασφαλίζει τα δικαιώματα και την αξιοπρέπειά τους", δηλώνει σχετικά στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, αντιστράτηγος Κωνσταντίνος Τσουβάλας.

Tα social media στην υπηρεσία του νόμου

Το Facebook, το Twitter και το Youtube είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου η ΕΛ.ΑΣ έχει δημιουργήσει τους δικούς επίσημους λογαριασμούς, ενώ εντυπωσιακή είναι η ανταπόκριση του κόσμου. Ενδεικτικό το γεγονός ότι κατάφερε μέσα σε 3,5 μήνες να αποκτήσει περίπου 21.500 φίλους στο Facebook, αλλά και την επίσημη πιστοποίηση του μέσου, ενώ στο Twitter μετρά 70.000 followers.

Το πρώτο βήμα για την είσοδο της αστυνομίας στα social media έγινε το 2010, όταν δημιούργησε λογαριασμό στο Twitter. Σε ένα μέσο με κυρίως ενημερωτικό χαρακτήρα, όπως το Twitter, η παρουσία της ΕΛ.ΑΣ σε σύντομο χρονικό διάστημα εδραιώθηκε. Την ίδια χρονική περίοδο δημιουργήθηκε και το επίσημο κανάλι της στο youtube. Το συγκεκριμένο μέσο κέρδισε άμεσα το ενδιαφέρον του κοινού, με αποτέλεσμα οι προβολές να έχουν φτάσει σήμερα σε 4,5 εκατομμύρια περίπου.

Μέσω του Youtube δόθηκε η ευκαιρία στους πολίτες να γνωρίσουν καλύτερα την αστυνομία, με βίντεο για τον τρόπο δράσης της, τις ειδικές υπηρεσίες της, αλλά και τις μεγάλες επιτυχίες της στον επιχειρησιακό τομέα. Επίσης, το Youtube αξιοποιείται για την προβολή και τη διάδοση βίντεο ευαισθητοποίησης του κοινού στον τομέα της οδικής ασφάλειας, της ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο, καθώς και για άλλα καίρια θέματα.

Στις αρχές του Σεπτέμβρη η ΕΛ.ΑΣ δημιούργησε τη δική της επίσημη σελίδα στο δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, προσκαλώντας τους χρήστες του να την ακολουθήσουν για να μαθαίνουν και να ενημερώνονται άμεσα για θέματα αστυνομικής φύσης και όχι μόνο. Πλήθος κόσμου, μέσα από τα σχόλια και την κριτική του, υποδέχθηκε με ενδιαφέρον την παρουσία της ΕΛ.ΑΣ στο Facebook.

Παράλληλα, άτομα από το δυναμικό της αστυνομίας, όπως η Ιωάννα, ο Βασίλης και ο Γιώργος, με γνώσεις στον τομέα της επικοινωνίας και των νέων τεχνολογιών, συγκρότησαν τον τομέα μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργικού σχεδιασμού.

Στόχος ήταν τόσο η συνεχής διαχείριση των λογαριασμών της Ελληνικής Αστυνομίας, όσο και ο σχεδιασμός και η υλοποίηση επικοινωνιακών ενεργειών, με την παράλληλη προβολή τους στα social media.

Σε αυτό το πλαίσιο και με τη βοήθεια τριών ακόμα αστυνομικών, με γνώσεις φωτογραφίας και βίντεο, του Νίκου, του Γιώργου και του Νίκου, μέσα σε λίγους μόλις μήνες, υλοποιήθηκαν επικοινωνιακές καμπάνιες και δημιουργήθηκαν βίντεο για την "Ημέρα της Ελληνικής Αστυνομίας", την ενημέρωση και προστασία των πολιτών από τις τηλεφωνικές απάτες, καθώς και για την οδική ασφάλεια.

Μέσα από αυτές τις δράσεις, σε συνδυασμό με αναρτήσεις ενημερωτικού και χρηστικού χαρακτήρα, όπως κίνηση στους δρόμους, δικαιολογητικά για έκδοση εγγράφων, καίρια θέματα αστυνομικής επικαιρότητας, καθημερινή δράση αστυνομικών, ευαισθητοποίηση των πολιτών για ζητήματα, όπως η οδική ασφάλεια, η προστασία από τις απάτες, η κακοποίηση γυναικών και παιδιών κ.α, η Ελληνική Αστυνομία κατάφερε να γίνει δημοφιλής και στο Facebook.

Με αφορμή την εορταστική περίοδο, η ΕΛ.ΑΣ αξιοποίησε τα social media για να καλέσει παιδιά, ηλικίας 6-12 ετών, να ζωγραφίσουν με θέμα "Ταξιδεύω με ασφάλεια στις γιορτές. Συμβουλές στους γονείς". Μια δράση με ιδιαίτερη ανταπόκριση από τα παιδιά. Στόχος αυτής της πρωτότυπης δράσης είναι να ενισχυθεί η επικοινωνιακή ενημερωτική καμπάνια του Σώματος για την οδική ασφάλεια, προβάλλοντας όμως μία διαφορετική προσέγγιση του ζητήματος, αυτή των παιδιών. Επίσης, οι ζωγραφιές θα αξιοποιηθούν για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού λευκώματος οδικής ασφάλειας, αλλά και για την ηλεκτρονική ευχετήρια κάρτα της Ελληνικής Αστυνομίας, την οποία έχει κληθεί να επιλέξει το κοινό μέσα από το Facebook.

Οι δράσει της ΕΛ.ΑΣ θα συνεχιστούν και πέρα από το "MannequinChallenge" όπου έχουν λάβει μέρος αστυνομικοί από διάφορες υπηρεσίες, όπως η Άμεση Δράση, η Ομάδα ΔΙ.ΑΣ., η Τροχαία και η Τουριστική Αστυνομία.

Οι πολίτες που θέλουν να μαθαίνουν άμεσα τα νέα της ΕΛ.ΑΣ, μπορούν να κάνουν Follow και Like σε Twitter και Facebook, αντίστοιχα,να διαβάσουν την πολιτική χρήσης των συγκεκριμένων σελίδων, να σχολιάσουν τις αναρτήσεις και να στείλουν τα ερωτήματά τους. Η ΕΛ.ΑΣ έχει μπει, λοιπόν, σε μια νέα εποχή, κάνοντας Follow και Like αναφέρει το ΑΜΠΕ.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ