ΟΑΣΘ: Παραμονή με τσουρέκια και χωρίς πρόστιμα για τους επιβάτες
Μια ευχάριστη έκπληξη περιμένει σήμερα Σάββατο παραμονή των Χριστουγέννων τους επιβάτες στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
Τα αστικά λεωφορεία της πόλης, κινούνται και αυτά σε γιορτινούς ρυθμούς και ο οργανισμός εύχεται «χρόνια πολλά» με έναν ξεχωριστό τρόπο στους κατοίκους της συμπρωτεύουσας. Με ένα τσουρέκι και με την μη καταγραφή παραβάσεων.
Συγκεκριμένα, ο ΟΑΣΘ μοιράζει 5.000 ατομικά τσουρέκια στους επιβάτες του. Ενώ μόνο για σήμερα, όποιος επιβάτης βρεθεί χωρίς εισιτήριο, δεν θα του κοπεί πρόστιμο, αλλά ελεγκτές θα του χαρίσουν ένα εισιτήριο για την διαδρομή του, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του seleo.gr.
Δείτε το βίντεο:
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων - Δυσκολεύουν το έργο διάσωσης οι μετασεισμοί
15:31
ΚΟΣΜΟΣ
Δεν περιλαμβάνονται «τέλη διέλευσης» στις μελλοντικές ρυθμίσεις για τα Στενά του Ορμούζ λέει το Ομάν
15:21
ΧΡΗΜΑ
Έρχεται το νέο Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων - Τι φέρνει το «ΜΙΔΑ»
15:11
ΚΟΣΜΟΣ
Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πλήθος οπαδών του Μουντιάλ στο Μεξικό - Τουλάχιστον 17 τραυματίες
15:09
ΕΛΛΑΔΑ