Το μήνυμα του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου για τα Χριστούγεννα
Την πρώτη Θεία Λειτουργία των Χριστουγέννων τέλεσε σήμερα ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος, στον ανακαινισμένο Ιερό Μητροπολιτικό Ναό των Αθηνών.
Το μήνυμα του αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου για τα Χριστούγεννα ανέγνωσε ο πρωτοσύγκελος της Αρχιεπισκοπής, αρχιμανδρίτης Συμεών Βολιώτης, με το οποίο απευθύνει έκκληση προς όλους να ξεπεράσουν τον συλλογικό και ατομικό εγωισμό.
Τονίζει, μάλιστα, σύμφωνα με το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο, πως η Εκκλησία «ως Μητέρα και τροφός του γένους των ανθρώπων δεν θα παύσει με κάθε τρόπο να διακηρύττει ότι το μήνυμα της εορτής των Χριστουγέννων φανερώνει τον τρόπο με τον οποίο ο άνθρωπος μπορεί να μεταμορφώσει το παρόν συνδημιουργώντας με τον αναμενόμενο ενανθρωπήσαντα Κτίστη το μέλλον».
Η Μητρόπολη επαναλειτούργησε τον Ιούλιο 2016 έπειτα από χρόνια σιωπής, λόγω των έργων συντήρησης και αποκατάστασής του από τις ζημιές που είχαν προκληθεί με τον καταστροφικό σεισμό του 1999.
Ν. Κατσέλη: Πώς θα υπολογιστούν οι καταβολές που έχουν γίνει - Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις
06:00
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00