ΚΕΔΕ: Απαραίτητη η συνέχιση της λειτουργίας των δομών φτώχειας
Να συνεχιστεί η λειτουργία των 256 Δομών Φτώχειας και μετά την 31η Δεκεμβρίου ζητά η ΚΕΔΕ.
Με επιστολή, η οποία απευθύνεται στην αναπληρώτρια υπουργό Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου και κοινοποιείται και στους υπουργούς Εσωτερικών, Πάνο Σκουρλέτη και Εργασίας, Έφη Αχτσιόγλου, ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Γιώργος Πατούλης, ζητά τη συνέχιση της χρηματοδότησης αυτών των δομών, «έως την ένταξή τους στα αντίστοιχα ΠΕΠ, δεδομένου ότι οι διαδικασίες για τη συνέχιση του προγράμματος μέσα από τις περιφέρειες, στο πλαίσιο του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020, είναι εξαιρετικά χρονοβόρες».
Επίσης, ο κ. Πατούλης στην επιστολή του αναφέρεται στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, για τα οποία ζητεί την επίλυσή τους.
Τραγωδία στα Κουφονήσια: Νεκρή 23χρονη Ελληνίδα τουρίστρια - Έρευνες για τις συνθήκες
18:02
«The American Experiment»: Η νέα σειρά του Netflix εξετάζει τις ρίζες και το μέλλον των ΗΠΑ
17:53
Βίντεο από την επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Τα απίθανα σημεία που εντοπίστηκαν ναρκωτικά
17:44
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36