Ανοιχτός για τους άστεγους παραμένει ο σταθμός του μετρό στην Ομόνοια
Ανοιχτός θα παραμείνει το βράδυ της Πέμπτης ο σταθμός του μετρό στην Ομόνοια για την προστασία των αστέγων της Αθήνας από το δριμύ ψύχος.
Επιπλέον, την Παρασκευή θα είναι ανοικτό το μεγαλύτερο μέρος των σταθμών του δικτύου. Τη σχετική εντολή έδωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.
Σε συνεργασία με την περιφερειάρχη Αττικής, Ρένα Δούρου, θα υπάρξει ενημέρωση και κινητοποίηση στις δομές των αστέγων, ούτως ώστε να τους γνωστοποιηθεί η δυνατότητα να περάσουν τις νύχτες του ψύχους στους χώρους των σταθμών του μετρό.
ΚΟΣΜΟΣ
Απάντηση Ιράν σε Ρούμπιο: «Οι ΗΠΑ ευθύνονται για την αστάθεια στη Μέση Ανατολή»
19:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
ΕΛΛΑΔΑ
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
ΚΟΣΜΟΣ