Ανοιχτός για τους άστεγους παραμένει ο σταθμός του μετρό στην Ομόνοια
Ανοιχτός θα παραμείνει το βράδυ της Πέμπτης ο σταθμός του μετρό στην Ομόνοια για την προστασία των αστέγων της Αθήνας από το δριμύ ψύχος.
Επιπλέον, την Παρασκευή θα είναι ανοικτό το μεγαλύτερο μέρος των σταθμών του δικτύου. Τη σχετική εντολή έδωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.
Σε συνεργασία με την περιφερειάρχη Αττικής, Ρένα Δούρου, θα υπάρξει ενημέρωση και κινητοποίηση στις δομές των αστέγων, ούτως ώστε να τους γνωστοποιηθεί η δυνατότητα να περάσουν τις νύχτες του ψύχους στους χώρους των σταθμών του μετρό.
ΣΠΟΡ
Μεταγραφική «βόμβα» του Παναθηναϊκού με Φαλ - Τον ανακοίνωσε για 2+1 χρόνια
21:37
ΕΛΛΑΔΑ
Προσφυγικά: Τέλος στην απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή μετά από 140 μέρες
21:28
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Ρωσικές επιθέσεις προκάλεσαν σημαντικές ζημιές στις εγκαταστάσεις της Naftogaz
21:20
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Περίπου 20 εκατ. βαρέλια πετρελαίου πέρασαν από τα Στενά του Ορμούζ σε 24 ώρες
21:11
ΠΟΛΙΤΙΚΗ