Μάνα και γιος είχαν στήσει απάτη με τα προγράμματα του ΕΣΠΑ
Με «δέλεαρ» την ένταξη της επιχείρησής της σε υποτιθέμενο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, μία 56χρονη επιχειρηματίας έπεσε στα «δίχτυα» δύο απατεώνων, στους οποίους κατέβαλε 5.000 ευρώ, ποσό που έκανε «φτερά».
Ως εμπνευστές της απάτης ταυτοποιήθηκαν -σύμφωνα με έρευνα της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης- μία 55χρονη κι ο 29χρονος γιος της, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία.
Οι κατηγορούμενοι φαίνεται πως έπεισαν την ανυποψίαστη επιχειρηματία ότι διαθέτουν «άκρες» ώστε να εντάξουν την εταιρία της σε επιδοτούμενο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και προκειμένου να προχωρήσει η εν λόγω υπόθεση ζήτησαν και πήραν τα χρήματα.
Η σχηματισθείσα δικογραφία υποβλήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα πλημμελειοδικών.
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Άνοιξε η πλατφόρμα για τα αποτελέσματα των εξετάσεων μέσω SMS
11:29
ΚΟΣΜΟΣ
Η Χαμάς χαιρετίζει τη συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν και ζητά τον τερματισμό των επιθέσεων στη Γάζα και Λίβανο
11:27
CULTURE
Οι αρχαιολόγοι που έγιναν κατάσκοποι: Η άγνωστη αμερικανική αποστολή στην κατεχόμενη Ελλάδα
11:26
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Συνελήφθησαν δύο ανήλικοι για επίθεση και ξυλοδαρμό σε 13χρονο
11:22
ΕΛΛΑΔΑ