Μάνα και γιος είχαν στήσει απάτη με τα προγράμματα του ΕΣΠΑ
Με «δέλεαρ» την ένταξη της επιχείρησής της σε υποτιθέμενο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, μία 56χρονη επιχειρηματίας έπεσε στα «δίχτυα» δύο απατεώνων, στους οποίους κατέβαλε 5.000 ευρώ, ποσό που έκανε «φτερά».
Ως εμπνευστές της απάτης ταυτοποιήθηκαν -σύμφωνα με έρευνα της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης- μία 55χρονη κι ο 29χρονος γιος της, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία.
Οι κατηγορούμενοι φαίνεται πως έπεισαν την ανυποψίαστη επιχειρηματία ότι διαθέτουν «άκρες» ώστε να εντάξουν την εταιρία της σε επιδοτούμενο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και προκειμένου να προχωρήσει η εν λόγω υπόθεση ζήτησαν και πήραν τα χρήματα.
Η σχηματισθείσα δικογραφία υποβλήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα πλημμελειοδικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ