Μάνα και γιος είχαν στήσει απάτη με τα προγράμματα του ΕΣΠΑ
Με «δέλεαρ» την ένταξη της επιχείρησής της σε υποτιθέμενο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, μία 56χρονη επιχειρηματίας έπεσε στα «δίχτυα» δύο απατεώνων, στους οποίους κατέβαλε 5.000 ευρώ, ποσό που έκανε «φτερά».
Ως εμπνευστές της απάτης ταυτοποιήθηκαν -σύμφωνα με έρευνα της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης- μία 55χρονη κι ο 29χρονος γιος της, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία.
Οι κατηγορούμενοι φαίνεται πως έπεισαν την ανυποψίαστη επιχειρηματία ότι διαθέτουν «άκρες» ώστε να εντάξουν την εταιρία της σε επιδοτούμενο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και προκειμένου να προχωρήσει η εν λόγω υπόθεση ζήτησαν και πήραν τα χρήματα.
Η σχηματισθείσα δικογραφία υποβλήθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα πλημμελειοδικών.
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ