Μετρό: Κλειστοί τέσσερις σταθμοί το Σαββατοκύριακο
Ακόμη ένα Σαββατοκύριακο ταλαιπωρίας για το επιβατικό κοινό της Αθήνας, καθώς τέσσερις σταθμοί του μετρό τίθενται εκτός λειτουργίας.
Το περασμένο Σαββατοκύριακο ήταν οι σταθμοί του μετρό Πανόρμου και Συγγρού-Φιξ που δεν λειτουργούσαν καθώς γίνονταν εργασίες για την τοποθέτηση ακυρωτικών μηχανημάτων για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Τώρα σειρά παίρνουν οι σταθμοί Σεπόλια και Μεταξουργείο της Γραμμής 2 του μετρό και οι σταθμοί Ευαγγελισμός και Κατεχάκη της γραμμής 3, που θα παραμείνουν κλειστοί το Σάββατο 14 και την Κυριακή 15 Ιανουαρίου, για τον ίδιο λόγο.
Οι συρμοί του μετρό θα διέρχονται χωρίς να κάνουν στάση στους συγκεκριμένους σταθμούς.
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη Ogier στην υπερ-ειδική
22:26
ΚΟΣΜΟΣ