Μετρό: Κλειστοί τέσσερις σταθμοί το Σαββατοκύριακο
Ακόμη ένα Σαββατοκύριακο ταλαιπωρίας για το επιβατικό κοινό της Αθήνας, καθώς τέσσερις σταθμοί του μετρό τίθενται εκτός λειτουργίας.
Το περασμένο Σαββατοκύριακο ήταν οι σταθμοί του μετρό Πανόρμου και Συγγρού-Φιξ που δεν λειτουργούσαν καθώς γίνονταν εργασίες για την τοποθέτηση ακυρωτικών μηχανημάτων για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Τώρα σειρά παίρνουν οι σταθμοί Σεπόλια και Μεταξουργείο της Γραμμής 2 του μετρό και οι σταθμοί Ευαγγελισμός και Κατεχάκη της γραμμής 3, που θα παραμείνουν κλειστοί το Σάββατο 14 και την Κυριακή 15 Ιανουαρίου, για τον ίδιο λόγο.
Οι συρμοί του μετρό θα διέρχονται χωρίς να κάνουν στάση στους συγκεκριμένους σταθμούς.
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Το TikTok του Αλέξη Τσίπρα για την ΕΛ.Α.Σ: Ανοίγουμε έναν νέο πολιτικό κύκλο
23:33
ΕΛΛΑΔΑ