Ορεινή Ναυπακτία: Κάτοικος παραμένει αποκλεισμένος εδώ και 2 εβδομάδες (vid)
Αποκλεισμένος εδώ και δύο εβδομάδες είναι ένας κάτοικος της Λάλκας στην Ορεινή Ναυπακτία. Οι θερμοκρασίες στην περιοχή φτάνουν τους -18 βαθμούς Κελσίου.
Ο κάτοικος μίλησε στο Nafpaktianews.gr περιγράφοντας την κατάσταση που επικρατεί στα 1.400 μέτρα υψόμετρο, όπου διαμένει.
Ζήτησε την βοήθεια της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας καθώς δεν υπήρχε τρόπος να απεγκλωβιστεί όλο αυτό το διάστημα.
Το πρωί της Παρασκευής ένα τζιπ της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με επικεφαλής τον διοικητή κ. Μπόκα έφτασε στη θέση Λάλκα δίνοντας του τρόφιμα και ζωοτροφές για τα ζώα του για περίπου ένα μήνα.
ΕΛΛΑΔΑ
Καταδίωξη στη Θεσσαλονίκη - Ανέβασε ανήλικες σε κλεμμένη μηχανή και αγνόησε αστυνομικούς
11:06
ΕΛΛΑΔΑ
Λάρισα: Πώς πείστηκε να παραδοθεί ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του
11:00
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ολοκληρώνονται οι όμιλοι στο Παγκόσμιο με καθημερινό Undoxing εμπειριών-προσφορών στο ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:59
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Σήμερα γιορτάζουμε την ίδρυση της Lilly από τον συνταγματάρχη Eli Lilly το 1876
10:52
ΚΟΣΜΟΣ