Ανακοίνωση της ΔΕΗ για τις πληρωμές των λογαριασμών
Η ΔΕΗ υπενθυμίζει πως η πληρωμή των λογαριασμών της γίνεται με όλους τους προβλεπόμενους από το υπουργείο τρόπους για την τεκμηρίωση του αφορολόγητου.
Με αφορμή την ένταξη των δαπανών για ηλεκτρική ενέργεια στις δαπάνες που συνθέτουν το αφορολόγητο όριο, με τους τρόπους πληρωμής που προβλέπει το υπουργείο Οικονομικών, η ΔΕΗ ανακοίνωσε ότι διαθέτει όλους τους προβλεπόμενους από το υπουργείο, τρόπους πληρωμής.
Δηλαδή η πληρωμή των λογαριασμών μπορεί να γίνει:
- με πάγιες τραπεζικές εντολές
- με όλες τις κάρτες (χρεωστικές, πιστωτικές, προπληρωμένες) των τεσσάρων συστημικών τραπεζών, καθώς όλα τα καταστήματα διαθέτουν συσκευές POS.
- με ηλεκτρονικές πληρωμές είτε μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ (e-pos), είτε μέσω ebanking.
Η ΔΕΗ καλεί τους πελάτες της να αξιοποιήσουν τις παραπάνω δυνατότητες στο μέγιστο δυνατό βαθμό, για την πληρωμή, τόσο των τρεχόντων λογαριασμών, όσο και των δόσεων τυχόν διακανονισμών.
Πανελλήνιες 2026: Αυτά είναι τα θέματα στο ειδικό μάθημα των Ισπανικών
10:21
Βενεζουέλα: O ισχυρότερος σεισμός του αιώνα στη χώρα - Φόβοι για εκατόμβες νεκρών
10:20
Χειροπέδες σε αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ. στα Χανιά για ενδοοικογενειακή βία
10:17
Μυστηριώδες χάλκινο άρμα 2.500 ετών αποκαλύπτει τους δεσμούς της Ιβηρικής με την αρχαία Ελλάδα
10:16