Αυτοτραυματίστηκε με το όπλο του αστυνομικός-σκοπός στα γραφεία της ΝΔ
Ο αστυνομικός-σκοπός των κεντρικών γραφείων της ΝΔ στο Μοσχάτο, τραυματίστηκε κατά λάθος με το υπηρεσιακό του όπλο το πρωί του Σαββάτου.
Ο άνδρας της ασφάλειας βρισκόταν στην πίσω πλευρά των γραφείων και σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από την αστυνομία, περιεργαζόταν το όπλο του, αλλά αυτό εκπυρσοκρότησε. Η σφαίρα εξοστρακίστηκε στο αλεξίσφαιρο τζάμι των γραφείων και τον τραυμάτισε ελαφρά στο χέρι, αναφέρει το ΑΠΕ.
Ο αστυνομικός διακομίστηκε για τις πρώτες βοήθειες στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο, ενώ για το περιστατικό διατάχθηκε ΕΔΕ από την ΕΛΑΣ.
ΚΟΣΜΟΣ
Συνεχίζονται οι συνομιλίες Ισραήλ - Λιβάνου για την εκεχειρία
07:35
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Οι επόμενες κινήσεις, οι νέες επενδύσεις και οι επερχόμενοι «εξόδοι» για το VentureFriends
07:33
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Ψάχνουν στα συντρίμμια για επιζώντες - 235 νεκροί και πάνω από 40.000 αγνοούμενοι
07:22
ΕΛΛΑΔΑ
«Η λειψυδρία δεν αφορά μόνο το καλοκαίρι»: Τι λένε ειδικοί και τι ζητούν δήμαρχοι των νησιών
07:20
ΠΟΛΙΤΙΚΗ