Κλειστός ο σταθμός «Μοναστηράκι» του ΗΣΑΠ Τρίτη και Τετάρτη
Συνεχίζεται η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού στην Αθήνα την Τρίτη 24/1 και την Τετάρτη 25/1 καθώς θα κλείσει ο σταθμός «Μοναστηράκι» της γραμμής 1 του Μετρό (πρώην ΗΣΑΠ), για την εκτέλεση τεχνικών εργασιών για την τοποθέτηση ακυρωτικών μηχανημάτων για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Το διήμερο αυτό, οι συρμοί θα διέρχονται από τον σταθμό, ωστόσο δεν θα κάνουν στάση. Κανονικά θα λειτουργεί ωστόσο ο σταθμός «Μοναστηράκι» της γραμμής 3 του Μετρό.
Οι μετεπιβιβάσεις μεταξύ των τριών γραμμών του Μετρό θα γίνονται στους σταθμούς «Σύνταγμα», «Ομόνοια» και «Αττική».
ΚΟΣΜΟΣ
Reuters: Τραμπ και Ερντογάν έχουν στα σκαριά αγοραπωλησία κινητήρων για το τουρκικό μαχητικό Kaan
20:05
ΚΟΣΜΟΣ
Απάντηση Ιράν σε Ρούμπιο: «Οι ΗΠΑ ευθύνονται για την αστάθεια στη Μέση Ανατολή»
19:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
ΕΛΛΑΔΑ