Πρόσφυγες απέκλεισαν την εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Καβάλας
Διαμαρτυρία για τις συνθήκες διαβίωσης πραγματοποίησαν πρόσφυγες από το κέντρο φιλοξενίας Καβαλαρίου, οι οποίοι απέκλεισαν για μισή περίπου ώρα την παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Καβάλας, στο ύψος του Καβαλαρίου. Ως αποτέλεσμα, στην εθνική οδό δημιουργήθηκε μποτιλιάρισμα, το οποίο εκτονώθηκε στη συνέχεια.
Συγκεκριμένα, αφορμή για την διαμαρτυρία στάθηκαν τα προβλήματα υδροδότησης που αντιμετωπίζουν στο κέντρο φιλοξενίας στο οποίο διαμένουν.
Στην κινητοποίηση συμμετείχαν πενήντα περίπου άτομα, τα οποία μετά τις 3 το απόγευμα επέστρεψαν στο κέντρο, ενώ αυτή την ώρα η κυκλοφορία των οχημάτων διαξάγεται κανονικά.
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στον Ασπρόπυργο - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
12:17
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ: Νέα εποχή για έρευνα και καινοτομία με το νέο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Πάτρα
12:13
CULTURE
O πρίγκιπας Ουίλιαμ πήγε σε εκδήλωση για το κλίμα στο Λονδίνο με ηλεκτρικό λεωφορείο
12:12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο Μητσοτάκης στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος για έκδοση νέας ταυτότητας - Δείτε φωτογραφίες
12:12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ