Κλειστός ο σταθμός «Μοναστηράκι»
Συνεχίζονται και την Τετάρτη οι εργασίες στο "Μοναστηράκι" για την τοποθέτηση ακυρωτικών μηχανημάτων για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, με αποτέλεσμα να παραμείνει κλειστός ο σταθμός του ΗΣΑΠ για άλλη μια ημέρα.
Οι συρμοί θα διέρχονται από το σταθμό χωρίς στάση.
Ωστόσο, ο σταθμός "Μοναστηράκι" της γραμμής 3 θα λειτουργήσει κανονικά ενώ οι μετεπιβιβάσεις των τριών γραμμών του Μετρό θα γίνονται στους σταθμούς "Σύνταγμα", "Ομόνοια" και "Αττική".
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (26 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ