Στους -18 βαθμούς η θερμοκρασία στο Νευροκόπι
Μέχρι και τους -18 έφτασε σήμερα, Παρασκευή, η θερμοκρασία στο Νευροκόπι, καθώς μπορεί σε κάποιες πόλεις της Βόρειας Ελλάδας ο καιρός να είναι σήμερα βελτιωμένος, ωστόσο σε άλλες το κρύο είναι τσουχτερό και ο υδράργυρος έχει πέσει κάτω από το μηδέν.
Όπως γράφει το ΑΠΕ, στη δυτική Μακεδονία, η Πτολεμαΐδα είχε λίγο μετά τις 9 το πρωί -9 βαθμούς Κελσίου και η Φλώρινα -7. Τσουχτερό κρύο επικρατεί και στην Κεντρική Μακεδονία, όπου στις περισσότερες περιοχές καταγράφονται αρνητικές θερμοκρασίες. Αίθριος ο καιρός στη Θεσσαλονίκη με τον υδράργυρο πριν από λίγη ώρα στον 1 βαθμό Κελσίου.
Υπό το μηδέν η θερμοκρασία και στη Θράκη, όπου η Αλεξανδρούπολη και η Ορεστιάδα ξημέρωσαν με -9 βαθμούς Κελσίου.
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ