17 χρόνια παίρνουμε το Μετρό… (pics)
Σαν σήμερα, πριν από 17 χρόνια ήταν η πρώτη μέρα του Μετρό και οι επιβάτες μετακινήθηκαν δωρεάν χωρίς εισιτήριο για να γνωρίσουν οι Αθηναίοι το νέο μέσο που θα άλλαζε τις μετακινήσεις τους.
Δείτε σπάνιες φωτογραφίες από την κατασκευή, τα εγκαίνια και τις πρώτες μέρες λειτουργίας του Mετρό της Αθήνας:









ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στον Ασπρόπυργο - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
12:17
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ: Νέα εποχή για έρευνα και καινοτομία με το νέο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Πάτρα
12:13
CULTURE
O πρίγκιπας Ουίλιαμ πήγε σε εκδήλωση για το κλίμα στο Λονδίνο με ηλεκτρικό λεωφορείο
12:12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο Μητσοτάκης στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος για έκδοση νέας ταυτότητας - Δείτε φωτογραφίες
12:12
ΠΟΛΙΤΙΚΗ