Οι αγρότες έκλεισαν και τα δύο ρεύματα στον κόμβο της Νίκαιας
Κλειστή παρέμεινε και στα δύο ρεύματα η εθνική οδός Αθηνών - Θεσσαλονίκης στο κόμβο της Νίκαιας, μετά από αποκλεισμό που πραγματοποίησαν οι αγρότες από τις 16:00 μέχρι τις 18:00.
Οι αγρότες με τον αποκλεισμό και του ρεύματος προς τη Θεσσαλονίκη, επιδιώκουν να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους, αλλά και αυξήσουν, όπως έχουν δηλώσει, την πίεση προς την κυβέρνηση.
Σήμερα έφτασαν στο μπλόκο κυρίως αγροτικά μηχανήματα από Καρδίτσα και Φάρσαλα με τους αγρότες να δηλώνουν πως η ενίσχυση του μπλόκου θα συνεχιστεί και τις επόμενες μέρες.
Οι αγρότες επιδιώκουν επίσης και τον συντονισμό των μπλόκων που στηρίζουν το πλαίσιο αιτημάτων της πανελλαδικής Επιτροπής του μπλόκου.
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (27/06): Πολύ υψηλός κίνδυνος πρόκλησης φωτιάς σε πέντε περιφέρειες
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (27 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Ν. Κατσέλη: Πώς θα υπολογιστούν οι καταβολές που έχουν γίνει - Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις
06:00
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ