Οι αγρότες έκλεισαν και τα δύο ρεύματα στον κόμβο της Νίκαιας
Κλειστή παρέμεινε και στα δύο ρεύματα η εθνική οδός Αθηνών - Θεσσαλονίκης στο κόμβο της Νίκαιας, μετά από αποκλεισμό που πραγματοποίησαν οι αγρότες από τις 16:00 μέχρι τις 18:00.
Οι αγρότες με τον αποκλεισμό και του ρεύματος προς τη Θεσσαλονίκη, επιδιώκουν να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους, αλλά και αυξήσουν, όπως έχουν δηλώσει, την πίεση προς την κυβέρνηση.
Σήμερα έφτασαν στο μπλόκο κυρίως αγροτικά μηχανήματα από Καρδίτσα και Φάρσαλα με τους αγρότες να δηλώνουν πως η ενίσχυση του μπλόκου θα συνεχιστεί και τις επόμενες μέρες.
Οι αγρότες επιδιώκουν επίσης και τον συντονισμό των μπλόκων που στηρίζουν το πλαίσιο αιτημάτων της πανελλαδικής Επιτροπής του μπλόκου.
ΕΛΛΑΔΑ
Προσάραξη πλοίου με 1.246 επιβάτες κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36
ΚΟΣΜΟΣ
Aντίποινα ΗΠΑ - Ιράν στον Κόλπο: Εκατέρωθεν χτυπήματα μετά την επίθεση στα Στενά του Ορμούζ
07:33
ΚΟΣΜΟΣ
O Τραμπ αποκάλυψε το νέο διαβατήριο με το πορτρέτο του: «Καλώς ήρθατε, αλλά να είστε καλοί»
07:22
ΧΡΗΜΑ