Φέρετρο και κηδειόχαρτα στην ημερίδα του Ιατρικού Συλλόγου για το ασφαλιστικό (pics)
Στην ημερίδα του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών για το νέο ασφαλιστικό/φορολογικό νόμο, που πραγματοποιήθηκε σε αίθουσα ξενοδοχείου, οι γιατροί βρήκαν έναν πρωτότυπο τρόπο να διαμαρτυρηθούν.
Ποιός είναι αυτός; Έστησαν... φέρετρα έξω από την αίθουσα και κόλλησαν κηδειόχαρτα στις πόρτες ζητώντας από την επιστημονική κοινότητα να συμπαρασταθεί στο πένθος, καθώς, όπως αναγράφεται: «Ο νέος ασφαλιστικός νόμος της κυβέρνησης θανατώνει τους Έλληνες επιστήμονες».

(Πηγή: CNN Greece)

(Πηγή: CNN Greece)
Όπως επισημαίνουν οι γιατροί, με το νέο τρόπο ασφάλισης που εφαρμόστηκε από τις αρχές του 2017, έχουν ετησίως απώλεια από τα εισοδήματά τους της τάξης του 59% έως και 92%, έχοντας συνάμα και διπλή φορολογία.
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ: «Το Ιράν κάνει πολύ μεγάλες παραχωρήσεις, θα δούμε τι θα γίνει»
20:32
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Βίντεο από τη στιγμή που ο 43χρονος μεταφέρει τη σορό της Σταυρούλας Λεβεντάκη
20:24
ΚΟΣΜΟΣ
Ολλανδία: Έγινε ευθανασία για πρώτη φορά σε παιδί κάτω των 12 ετών
20:15
ΚΟΣΜΟΣ
Reuters: Τραμπ και Ερντογάν έχουν στα σκαριά αγοραπωλησία κινητήρων για το τουρκικό μαχητικό Kaan
20:05
ΚΟΣΜΟΣ