Πέθανε η γυναίκα που είχε πέσει από το φέρι-μποτ στο Αντίρριο
Την τελευταία της πνοή άφησε το πρωί της Κυριακής η 53χρονη γυναίκα που την περασμένη Πέμπτης είχε πέσει στη θάλασσα από το φέρι-μποτ στο Αντίρριο.
Η 53χρονη βρισκόταν σε κωματώδη κατάσταση στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, για άγνωστο λόγο βρέθηκε στη θάλασσα από το φέρι, ενώ ο σύζυγός της πάρκαρε το αυτοκίνητο και το πλοίο ήταν έτοιμο να ξεκινήσει. Κατά την πτώση της έχασε τις αισθήσεις της και κατάπιε πολύ νερό, παρ'ότι δύο άντρες του λιμενικού και ένα μέλος του πληρώματος βούτηξαν αμέσως για να την σώσουν.
Η γυναίκα καταγόταν από την Λεπενού Αιτωλοακαρνανίας και οι συγχωριανοί της πενθούν μαζί με την οικογένειά της την απώλεια.
ΧΡΗΜΑ
Κοινωνικός Τουρισμός 2026-2027 για συνταξιούχους: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις μετά από καταδίωξη και σύγκρουση μοτοσικλέτας με σχολικό λεωφορείο στο Κερατσίνι
23:59
ΕΛΛΑΔΑ
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη λεωφόρο Λαυρίου
23:58
ΚΟΣΜΟΣ
Με κυρώσεις σε αμερικανικές εταιρείες απαντά η Κίνα στην «μαύρη λίστα» των ΗΠΑ
23:56
ΕΛΛΑΔΑ