Για δεύτερη μέρα κλειστοί τέσσερις σταθμοί του μετρό
Κλειστοί παραμένουν για δεύτερη μέρα τέσσερις σταθμοί του μετρό για την ολοκλήρωση των εργασιών που γίνονται για την εγκατάσταση των υποδομών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Συγκεκριμένα παραμένουν κλειστοί οι σταθμοί «Ομόνοια» (γραμμές 1 και 2), «Νέος Κόσμος» (γραμμή 2), «Ελαιώνας» και «Χολαργός» (γραμμή 3).
Κατά τη διάρκεια της ημέρας οι συρμοί θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς χωρίς στάση.
Την ίδια ώρα ο ΟΑΣΑ μετά απώλειες από τις συνεχείς επιθέσεις που δέχονται οι νέες κατασκευές του.
ΚΟΣΜΟΣ
Κατς: To Ισραήλ δεν θα αποχωρήσει από τον νότιο Λίβανο ακόμη και το απαιτήσουν οι ΗΠΑ
14:58
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πλεύρης: Απέλαση αλλοδαπού με νόμιμη άδεια - Καλεί σε βίντεο μετανάστες να έρθουν παράνομα στη χώρα
14:50
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: Πλοία ήδη διασχίζουν τα Στενά του Ορμούζ
14:49
ΕΛΛΑΔΑ
Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: «Καμπανάκι» για τις φωτοτυπίες ταυτοτήτων στα ξενοδοχεία
14:41
ΕΛΛΑΔΑ