Για δεύτερη μέρα κλειστοί τέσσερις σταθμοί του μετρό
Κλειστοί παραμένουν για δεύτερη μέρα τέσσερις σταθμοί του μετρό για την ολοκλήρωση των εργασιών που γίνονται για την εγκατάσταση των υποδομών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Συγκεκριμένα παραμένουν κλειστοί οι σταθμοί «Ομόνοια» (γραμμές 1 και 2), «Νέος Κόσμος» (γραμμή 2), «Ελαιώνας» και «Χολαργός» (γραμμή 3).
Κατά τη διάρκεια της ημέρας οι συρμοί θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς χωρίς στάση.
Την ίδια ώρα ο ΟΑΣΑ μετά απώλειες από τις συνεχείς επιθέσεις που δέχονται οι νέες κατασκευές του.
ΕΛΛΑΔΑ
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31
ΚΟΣΜΟΣ
Τετ α τετ με τον Τραμπ περιμένει ο Ερντογάν κατά τη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Τουρκία
16:22
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ