Βόμβα στο Κορδελιό: Οι καταστηματάρχες «τρολάρουν» με ευφάνταστες ταμπέλες (pics)
Οι Θεσσαλονικείς διασκεδάζουν με την επιχείρηση εξουδετέρωσης της βόμβας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και το δείχνουν.
Πολλά είναι τα καταστήματα εντός της περιοχής εκκένωσης που έχουν αναρτήσει ταμπέλες με ξεκαρδιστικά μηνύματα προς τους πελάτες τους.
Καταστηματάρχης κόλλησε στο τζάμι ταμπέλα με την οποία ενημερώνει τους επίδοξους ληστές ότι οι κάμερες ασφαλείας θα λειτουργούν παρότι το κατάστημα είναι κλειστό.
Άλλος πάλι ενημέρωσε πως το μαγαζί και το... σπίτι του θα είναι ανοιχτό όταν επιτέλους η βόμβα εξουδετερωθεί και μεταφερθεί σε ασφαλές σημείο και μακριά από την περιοχή.



ΧΡΗΜΑ
Σε δύο δόσεις το επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή εντοπίστηκε 41χρονη στο δωμάτιο που διέμενε στα Χανιά
23:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ιστιοφόρο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Νισύρου - Καρέ καρέ η διάσωση των δύο επιβατών
23:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ανδρουλάκης: «Οι πολίτες θέλουν την αλλαγή και το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τη φέρει»
23:50
ΚΟΣΜΟΣ