Αγρότες: Σε συνέχεια του αγώνα καλεί ο Βαγγέλης Μπούτας (vid)
Την ώρα που αγρότες συγκεντρώνονται μπροστά από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ο Βαγγέλης Μπούτας, πρόεδρος της Ένωσης Ομοσπονδιών Αγροτικών Συλλόγων Καρδίτσας καλεί σε συνέχεια του αγώνα.
Σε δηλώσεις του ο αγροτοσυνδικαλιστής τονίζει πως ο αγροτικός αγώνας κατά της πολιτικής της κυβέρνησης «συνεχίζεται παρά τη λυσσαλέα επίθεση» και την «υπονόμευση» που επιχειρείται.
«Αποδεικνύουμε στην κυβέρνηση ότι αυτό δεν είναι ένα κομματικό συλλαλητήριο, αλλά σύσσωμη η αγροτιά και η εργατιά που παλεύει για τον αγώνα της επιβίωσης», είπε ο κ. Μπούτας μιλώντας νωρίτερα στο agronews.
«Τα πράγματα πάνε άριστα, έχουμε πολύ κόσμο, παλμό και αγωνιστικότητα, περιμένουμε κι άλλα λεωφορεία» πρόσθεσε ο Καρδιτσιώτης αγροτοσυδικαλιστής, κατά την άφιξή του στο σημείο προσυγκέντρωσης, τονίζοντας ότι «τα τρακτέρ παραμένουν στα μπλόκα ζεσταμένα για κινητοποιήσεις».
Αυτή την ώρα κλούβες έχουν αποκλείσει την οδό Αχαρνών μπροστά από το υπουργείο, αλλά και τους δρόμους στην πλατεία Βάθης.
Χωρίς τις αισθήσεις του απεγκλωβίστηκε οδηγός φορτηγού μετά από τροχαίο στον Έβρο
15:02
Κομισιόν για Αβραμόπουλο: Το 2022 κάναμε εσωτερικό έλεγχο, όχι «έρευνα»
14:59
Το Πολεμικό Ναυτικό της Γαλλίας αναχαίτισε τάνκερ ύποπτο ότι ανήκει στον σκιώδη ρωσικό στόλο
14:53
Τρεις συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση στον Γέρακα – Ξηλώθηκαν 300 μέτρα καλώδια ρευματοκλοπών
14:52