ΕΕΤΤ: Καλεί ΤΗΛΕΤΥΠΟ και DIGEA για το «μαύρο» στο MEGA
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων προχωρά σε άμεση κλήση των εταιρειών ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ Α.Ε. και DIGEA ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΑΡΟΧΟΣ Α.Ε. με θέμα το MEGA.
Η κλήση γίνεται, μετά από αίτημα της ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ Α.Ε. προς την Αρχή, αναφορικά με την επαπειλούμενη υποβάθμιση του ψηφιακού σήματος του τηλεοπτικού σταθμού MEGA από τον πάροχο DIGEA.
Για την κλήση των εταιρειών προς διερεύνηση του αιτήματος της ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ αποφάσισε η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ, σε συνεδρίασή της την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου.
Διαβάστε επίσης:
DIGEA: Έχει εξαντληθεί κάθε όριο ανοχής με το Mega
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ