Ορχιδέες στο έδρανό του Ευάγγελου Μπασιάκου στη Βουλή
Ένα μπουκέτο άσπρες ορχιδέες στη μνήμη του Ευάγγελου Μπασιάκου, εναπόθεσε η ΝΔ στο βουλευτικό έδρανο του εκλιπόντος βουλευτή.
Στην απώλεια του Ευάγγελου Μπασιάκου αναφέρθηκε και ο προεδρεύων της αποψινής συνεδρίασης της ολομέλειας, Γιώργος Λαμπούλης, ο οποίος εξέφρασε εκ μέρους της Βουλής βαθιά συλλυπητήρια.
Στην πτέρυγα του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης ήταν έκδηλη η συγκίνηση, ενώ ο Ιάσων Φωτήλας, πριν πάρει τον λόγο να αναπτύξει την επίκαιρη ερώτησή του, εξέφρασε την θλίψη της ΚΟ της ΝΔ και μίλησε για τον «αγαπητό συνάδελφο», που έφυγε αιφνιδιαστικά από την ζωή την περασμένη Παρασκευή.
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
ΕΛΛΑΔΑ
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
ΠΟΛΙΤΙΚΗ