24ωρη απεργία σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ την Πέμπτη
Σε 24ωρη απεργία θα προχωρήσουν την Πέμπτη 23 φεβρουαρίου οι εργαζόμενοι στο μετρό, τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και το τραμ, αντιδρώντας στη νομοθετική ρύθμιση με την οποία θα εκχωρείται στον ΟΑΣΑ η εμπορική εκμετάλλευση σταθμών και χώρων της ΣΤΑ.ΣΥ.
"Απαιτούμε να αποσυρθεί εδώ και τώρα η καταστροφική και αδικαιολόγητη ρύθμιση τροποποίησης του άρθρου 5 του νόμου 3920/2011 που μειώνει τα έσοδα της ΣΤΑ.ΣΥ και θέτει σε άμεσο κίνδυνο τον δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα της" δηλώνουν τα σωματεία εργαζομένων στις σταθερές συγκοινωνίες επισημαίνοντας πως η εν λογω ρύθμιση θα προκαλέσει τεράστια και ανεπανόρθωτη ζημιά στο φορέα στερώντας του νόμιμα έσοδα απαξιώνοντάς τον και υπονομεύοντας το δημόσιο χαρακτήρα του.
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα
17:20
ΕΛΛΑΔΑ
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Στο 13ο Celebrity Beach Volleyball Game της W.I.N. Hellas η ισότητα και η ενδυνάμωση ήταν οι νικητές
17:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ